تعمیر تایمر لباسشویی مرسی, تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی مرسی

تعمیر تایمر لباسشویی مرسی

تعمیر تایمر لباسشویی مرسی

نحوه تعمیر تایمر لباسشویی مرسی

تایمر یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین قطعات در ماشین لباسشویی می باشد که تعمیرات تایمر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، با توجه به این موضوع شما عزیزان برای تعمیر تایمر لباسشویی مرسی باید از تعمیرکار متخصص در این زمینه کمک بگیرید. تنظیم کردن برنامه شستشو و انجام بی نقص شستشو در لباسشویی تا حد بالایی به عملکرد تایمر لباسشویی بستگی دارد. توجه کنید که اگر تایمر لباسشویی از کار بیافتد یا دچار مشکل شود، شستشو در لباسشویی شما مختل می شود. در این صورت کنترل سطح آب و چرخه گردش و تخلیه آب در ماشین لباسشویی مرسی با مشکلات جدی روبرو می شوند و با توجه به این موضوع روند شستشو در لباسشویی شما از حالت عادی خارج می شود.

اما توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید قبل بروز این مشکلات در لباسشویی مرسی، تنها با تعمیر تایمر لباسشویی مرسی در زمان مناسب از بروز این مشکلات در لباسشویی خود جلوگیری نمایید. برای اینکه با نحوه عیب یابی و تعمیر تایمر ماشین لباسشویی مرسی آشنا شوید ادامه این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز آماده هستند تا در کنار شما عزیزان تایمر لباسشویی مرسی را به تخصصی ترین صورت، عیب یابی و تعمیر کنند.

تعمیر تایمر لباسشویی مرسی

راهکارهایی برای تعمیر تایمر لباسشویی مرسی

در صورتیکه می خواهید در منزل خودتان به تعمیر تایمر ماشین لباسشویی مرسی بپردازید باید توجه داشته باشید که برای تعمیر تایمر در لباسشویی با توجه به نوع  و شدن آسیب رخ داده برای آن باید اقدام نمایید. از اصلی ترین روش هایی که می توانید برای تعمیر تایمر لباسشویی مرسی استفاده نمایید شامل: تعویض یا تعمیر میکروسوئیچ لباسشویی مرسی، تعمیر موتور لباسشویی مرسی، تعویض یا تعمیر هیدواستات و تعمیر دستگیره تایمر می شوند. تعمیرکاران ما بعد از مراجعه و حاضر شدن در محل مورد نظر شما، به بررسی تمام قطعات ذکر شده و قطعات مربوطه می پردازند و بعد از عیب یابی اقدامات لازم را برای تعویض یا تعمیر هر یک از آن ها انجام می دهند.

کارکرد تایمر در لباسشویی مرسی چگونه است؟

تایمر لباسشویی این وظیفه را بر عهده دارد تا اطلاعات را از سنسورهای لباسشویی دریافت کند و آن ها را در قالب دستوراتی معین به، پمپ علی، موتور و سنولوئیدها ارسال کند. با توجه به این موضوع تایمر لباسشویی را می توان به عنوان، مرکز کنترل ماشین لباسشویی معرفی کرد. توجه داشته باشید که تایمر وظابف دیگری دارد که این موارد شامل: کنترل مردن سطح آب، خالی و پر شد وان، تنظیم زمان چرخه ی کار کردن لباسشویی و توالی های تنظیم چرخه لباسشویی می شوند. تایمر ماشنی لباسشویی، تحت تاثیر دیگر قطعات در لباسشویی عمل می کند. با توجه به این موضوع در صورتی که هر یک از قطعات مرتبت دچار مشکل شوند، تایمر لباسشویی دچار مشکل می شود.

با توجه به این موارد گفته شده، در صورتی که تایمر لباسشویی شما دچار مشکل شود شستشو در لباسشویی مختل خواهد شد. به دنبال این مشکل امکان دارد که روند تخلیه لباسشویی شما دچار مشکل شود. برای اینکه به عیب یابی و بعد از آن به تعمیر تایمر لباسشویی مرسی بپردازید، باید دستگیره های کنترل پنل را بردارید و وضعیت سیم ها و اتصالات آن را بررسی نمایید. در آخر باید تعمیرکار متخصص تصمیم بگیرد که این قطعه نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

علل هایی که باعث خرابی تایمر لباسشویی مرسی می شوند

  • سوئیچ درب دچار اختلال شده است

یکی از اصلی ترین بخش های امنیتی در ماشین های لباسشویی، سوئیچ درب می باشد که وظیفه اصلی آن کنترل بسته بودن درب لباسشویی می باشد. هنگامی که درب ماشین لباسشویی بسته می شود، میکروسوئیج بسته بودن درب را چک می کند و به تایمر منتقل می کند. با توجه به این موضوع در صورتی که این قطعه کار نکند، کارکرد تایمر لباسشویی نیز با مشکل روبرو می شود.

  • موتور تایمر از کار افتاده است

قبل از اینکه به تعمیر تایمر لباشویی مرسی یا برندهای دیگر بپردازید، باید به بررسی موتور این قطعه بپردازید. در برخی از موارد تنها دلیل کار نکردن تایمر، خراب بودن موتور تایمر می باشد. وظیفه این قطعه در لباسشویی، کترل کردن تمامی مراحل چزخه شستشو می باشد و باعث کار کردن تایمر ماشین لباسشوی می شود. به این قطعه در لباسشویی تعداد زیادی سیم متصل شده است که اگر سیم ها قطع شوند، مراحل مختلف کاری تایمر و موتور را با مشکلات تخصصی روبرو می کند. با توجه به این موضوع که این طعه شامل تعداد زیادی سیم می باشد،تعمیر یا تعویض موتور تایمر لباسشویی نیازمند تخصص، مهارت و دقت زیادی می باشد.

  • تعمیر تایمر لباسشویی مرسیهیدروستان یا کنترل کننده سطح آب دچار مشکل شده است

در برخی از موارد دیده شده است که برای تعمیر تایمر لباسشویی مرسی، تنها کافیست که هیدروستات را تعمیر یا نعویض نمایید. این قطعه که در ماشین های لباسشویی به عنوان کنترل کننده سطح آب هم شناخته می شود، برای کنترل باز و بسته شدن شیر ورودی آب ماشین لباسشویی طراحی شده است و با رسیدن آب به سطح نرمال، فرمان تامین و جریان پیدا کردن برق موتور را صادر می نماید. در صورتی که مشاهده می کنید لباشسویی مرسی پر از آب شده است اما تایمر حرکت نمی کند، بدون شک هیدروستات لباسشویی مرسی شما دچار مشکل شده است، در صورت بروز این مشکلات باید در اولین اقدام برای تعویض این قطعه اقدام نمایید تا عملکرد تایمر لباسشویی شما به حالت اولیه برگردد.

اما توجه داشته باشید در صورتی که اطلاعات این مقاله برای برطرف کردن مشکل کافی نبود می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی مراجعه نمایید و از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی مرسی استفاده نمایید.

همچنین در صورتی که هنگام تعمیر لباسشویی مرسی قطعه ای در لباسشویی شما دچار مشکل شده است می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید تا قطعه اصلی را جایگزین قطعه خراب در لباسشویی خود نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742 (021)

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها