آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر تایمر لباسشویی بوش, تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر تایمر لباسشویی بوش

تعمیر تایمر لباسشویی بوش

 آموزش تعمیر تایمر لباسشویی بوش

تایمر در لباسشویی یکی از اصلی ترین قطعات در لباسشویی می باشد، که برای تعمیر تایمر لباسشویی بوش باید از یک تکنسین متخصص در این زمینه کمک بگیرید. وظیفه تایمر در لباسشویی انتخاب برنامه شستشو و انجام دادن بدون ایراد این چرخه به عملکرد این قطعه مربوط است. پس با توجه به این موضوع در صورتی که تایمر لباسشویی دچار اختلال شود یا از کاز بیفتد، چرخه شستشو در لباسشویی انجام نمی شود. در صورت بروز مشکل برای تایمر کنترل سطح آب و چرخه گردش و تخلیه آب با مشکلات جدی در لباسشویی روبرو می شوند که باعث می شود روند کاری لباسشویی به خوبی انجام نشود.

توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید در صورت تعمیر به موقع تایمر لباسشویی بوش، از بروز مشکلات جدی در لباسشویی جلوگیری نمایید. برای اینکه با نحوه عیب یابی و تعمیر تایمر لباسشویی بوش آشنا شوید ادامه مقاله را با دقت مطالعه فرمایید. تعمیرکاران متخصص ما در نمایندگی مجاز تعمیرگاه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. در صورت بروز مشکلات تخصصی برای لباسشویی خود می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجه نمایید تا تعمیر لباسشویی بوش شما با بهترین کیفیت انجام شود.

نحوه تعمیر تایمر لباسشویی بوش در منزل

شاید این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده است چگونه برای تعمیر تایمر ماشین لباسشویی بوش اقدام می شود. باید بدانید که هنگامی تعمیرکار برای تعمیر تایمر اقدام می کند، با توجه به نوع و شدت آسیب وارد شده اقدام می کند. تعویض و یا تعمیر سوئیچ و میکروسوئیچ لباسشویی، تعمیر موتور لباسشویی، تعویض یا تعمیز هیدروستات لباسشویی و تعمیر دستگیره لباسشویی از روش هایی هایی هستند که شما عزیزان می توانید برای تعمیر تایمر ماشین لباسشویی بوش استفاده نمایید. تعمیرکاران متخصص ما بعد از حاضر شدن در محل مورد نظر شما قطعات ذکر شده را بررسی می کنند، و بعد از آن به عیب یابی دقیق و تعمیر لباسشویی شما می پردازند. در صورتی که هر یک از این قطعات نیاز به تعمیر یا تعویض داشت اقدامات لازم را انجام می دهند. در صورتی که اقدامات لازم انجام شد اما مشکل برطرف نشد، یعنی اینکه امکان تعمیر تایمر لباسشویی بوش وجود ندارد و شما باید این قطعه را تعویض نمایید. در صورتی که می خواهید تایمر لباسشویی را تعویض کنید باید قطعه اورجینال را جایگزین کنید تا لباسشویی به درستی و بدون ایراد کار کند.

درخواست تعمیرکار متخصص جهت تعمیر لباسشویی بوش در محل

تعمیر تایمر لباسشویی بوشنحوه کارکرد تایمر در لباسشویی بوش چگونه است؟

تایمر لباسشویی را می توان به عنوان مرکز لباسشویی معرفی کرد. یکی دیگر از وظایف تایمر لباسشویی، دریافت کردن اطلاعات از سنسورها و ارسال کردن آن ها در قالب دستورات معین، به پمپ ها، موتور و سئولوئیدها می باشد. تایمر کارهای دیگری در لباسشویی اتیز انجام می دهد مانند: کنترل کردن سطح آب، پر و خالی کردن وان، تنطیم زمان چرخه ی شستشو و توالی های تنظیم چرخه شستشو دستگاه. تایمر لباسشویی، وابسته به دیگر قطعات در لباسشویی کار می کند و در صورتی که هر یک از آن ها دچار اختلال شوند، تایمر در لباسشویی از کار می افتد یا دچار مشکلات جدی تر می شود.

توجه داشته باشید هنگامی که تایمر لباسشویی به خوبی کار نکند، تنظیمات لباسشویی به هم میریزد و شستشو در لباسشویی منحل می شود. به غیر از این موضوع یاعث بروز اختلال در تخلیه آب لباسشویی می شود. برای اینکه به عیب یابی و بعد از آن به تعمیر تایمر لباسشویی بوش بپردازید، باید دستگیره های کنترل و پنل را بردارید تا وضعیت سیم ها و اتصالات آن را بررسی نمایید. و در آخر تعمیرکار متخصص تصمیم میگیرد که این قطعه در لباسشویی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

چه مواردی باعث خرابی تایمر لباسشویی بوش می شود

بروز مشکل برای سوئیچ درب

وظیفه اصلی سوئیچ درب در لباسشویی، بررسی کردن بسته بودن درب لباسشویی و اطلاع دادن آن به تایمر لباسشویی می باشد. با توجه به وظیفه این قطعه در لباسشویی، متوجه میشویم که یک بخش امنیتی در لباسشویی می باشد. پس با توجه به این نکات گفته شده متوجه می شویم در صورت خرابی سوئیچ درب تایمر لباسشویی نیز دچار مشکل می شود.

 مقاله مرتبط : تعمیر لباسشویی بوش 

تعمیر تایمر لباسشویی بوشموتور تایمر از کار افتاده است

توجه داشته باشید که از کار افتادن موتور تایمر یکی از اصلی ترین دلایلی است که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود. در برخی از موارد تنها دلیل کار نکردن تایمر لباسشویی، خرابی موتور تایمر می باشد. قبل از اینکه همر اقدامی را برای تعمیر تایمر لباسشویی بوش انجام دهید، باید این قطعه را بررسی نمایید. وظیفه این قطعه، کنترل کردن چرخه شستشو می باشد که باعث کار کردن تایمر می شود. این قطعه در لباسشویی دارای تعداد زیادی سیم می باشد که در صورت قطع شدن هرکدام از آن ها، تایمر و موتور تایمر با مشکلات جدی در لباسشویی روبرو خواهند شد. پس با توجه به این موضوع تعویض یا تعیر تایمر لباسشویی، نیازمند تخصص و دقت بالایی می باشد.

هیدرواستات یا کنترل کننده سطح آب دچار مشکل شده است

در برخی از موارد تشخیض تعمیرکاران این است که، هیدروستات لباسشویی بوش نیازمند تعمیر یا تعویض می باشد. وظیفه این قطعه که در لباسشویی همان کنترل کننده سطح آب نام دارد، باز و بسته کردن شیر ورودی آب می باشد و در صورت رسیدن آب لباسشویی به سطح نرمال، فرمان تامین و جریان پیدا کردن برق موتور را صادر می کند. اگر در لباسشویی خود مشاهده کردید که لباسشویی بوش پر از آب شده است اما تایمر حرکت نمی کند، باید بدانید که هیدروستات لباسشویی شما دچار مشکل شده است، و شما عزیزان باید در اولین فرصت این قطعه را تعویض نمایید تا عملکرد لباسشویی به حالت عادی خود برگردد.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود در زمینه تعمیر تایمر لباسشویی بوش خود می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195_33142528_88592650_55810742_44287993_22737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها