تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی ایندزیت

تعمیر تایمر لباسشویی ایندزیت

تعمیر تایمر لباسشویی ایندزیت

تعمیر تایمر ماشین لباسشویی ایندزیت

یکی از شایع ترین مشکلات ماشین لباسشویی خرابی تایمر این دستگاه می باشد. تعمیر تایمر لباسشویی ایندزیت یکی از خدماتی می باشد که باید آن را از یک تعمیرکار متخصص بخواهید. تایمر ماشین لباسشویی یکی از کاربردی ترین قطعات در این دستگاه می باشد که در صورت خراب بودن این قطعه شما نمی توانید برنامه مورد نظر خود را برای شستشو انتخاب نمایید توجه داشته باشید که کارکرد ماشین لباسشویی دچار اختلال می شود. همچنین این گونه موارد‌ کنترل سطح آب و چرخه گردش و تخلیه آب با مشکلات جدی روبرو می شود و همین مشکلات باعث می شود که روند کاری ماشین لباسشویی شما از حالت عادیه خودش خارج شود.

اما توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید با تعمیر تایمر لباسشویی ایندزیت در زمان مناسب، از بروز اینگونه مشکلات جلوگیری نمایید. برای اینکه به طور کامل با نحوه تعمیر تایمر لباسشویی ایندزیت آشنا شوید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. تعمیرکاران متخصص ما در زمینه تعمیر لباسشویی ایندزیت آماده هستند در صورت بروز مشکلات تخصصی در زمینه تعمیرات لباسشویی به شما کمک کنند.

تعمیر تایمر لباسشویی ایندزیت

نحوه تعمیر تایمر لباسشویی ایندزیت

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرگاه مجاز در صورت خرابی تایمر لباسشویی، با توجه به مشکل پیش آمده و نوع آسیب وارد شده اقدام به تعمیر می کنند. معمولا در صورت خرابی تایمر باید به تعمیر یا تعویض موتور، هیدروستات و دستگیره تایمر بپردازید. تعمیرکاران ما بعد از حاضر شدن در محل مورد نظر شما، به بررسی و عیب یابی قطعات ذکر شده می پردازند و اقدامات لازم را برای برطرف مشکل در هر کدام از این قطعات می کند. در برخی از موارد دیده شده است که با برطرف کردن مشکل این قطعات باز تایمر دستگاه دچار مشکل است، در این گونه موارد، تنها تعویض تایمر لباسشویی ایندزیت امکان پذیر می باشد‌. در صورتی که می خواهید تایمر لباسشویی خود را تعویض کنید، باید دقت کنید‌ که حتماً قطعه اورجینال را جایگزین نمایید تا ماشین لباسشویی شما بدون نقض کار کند.

نحوه کار کرد تایمر در ماشین لباسشویی ایندزیت چگونه است؟

شما می توانید تایمر ماشین لباسشویی را به عنوان مرکز کنترل لباسشویی در نظر بگیرید. تایمر در ماشین های لباسشویی، اطلاعات را از سنسورها دریافت می کند و آن ها را به صورت دستورات مشخص شده به پمد ها، موتور و سنولوئید ارسال می کند. البته دقت داشته باشید که تایمر وظایف دیگری مانند کنترل سطح آب، پر و خالی شدن وان، تنظیم زمان چرخه و انتخاب کردن برنامه شستشوی مورد نظر. تایمر در ماشین لباسشویی تحت تأثیر دیگر قطعات این دستگاه عمل می کند و در صورت بروز مشکل برای هر یک از این قطعات، تایمر دچار مشکل می شود.

در صورتی که تایمر دستگاه درست کار نکند، تنظیمات ماشین لباسشویی و سیر شستشو در ماشین لباسشویی مختل می شود. برای اینکه بتوانید به عیب یابی، بررسی و تعمیر لباسشویی ایندزیت در زمینه خرابی تایمر بپردازید باید، دستگیره های کنترل و پنل را بردارید و وضعیت سیم ها و اتصالات را بررسی نمایید. اما باید توجه داشته باشید که تعمیرکار متخصص بعد از بررسی دستگاه متوجه می شود که این قطعه نیاز به تعویض دارد یا تعمیر.

دلایل خرابی تایمر لباسشویی ایندزیت

خرابی سوئیچ درب

سوئیچ درب، یک بخش امنیتی در ماشین های لباسشویی است که بسته بودن درب را کنترل می کند. وقتی درب بسته می شود، میکروسوئیچ بسته بودن درب را بررسی کرده و به تایمر اطلاع می دهد. حال اگر این قطعه کار نکند، تایمر هم عملکرد درستی نخواهد داشت.

از کار افتادن موتور تایمر

پیش از تعمیر تایمر لباسشویی ایندزیت یا هر برند دیگری، باید موتور این قطعه را چک کرد. گاهی تنها دلیل کار نکردن تایمر، خرابی موتور آن است. این قطعه، تمامی مراحل چرخه شستشو را کنترل کرده و موجب کار کردن تایمر می شود. تعداد زیادی سیم به این قطعه متصل هستند که در صورت قطع شدن، فرایند کاری تایمر و موتور را به مشکلات جدی مواجه خواهند ساخت. بنابراین ترمیم یا تعویض موتور تایمر ماشین لباسشویی، نیاز به مهارت و البته دقت بسیار بالایی دارد.

تعمیر تایمر لباسشویی ایندزیت

خرابی هیدرواستات یا کنترل کننده سطح آب

گاهی باید برای تعمیر تایمر لباسشویی ایندزیت، هیدرواستات را ترمیم یا تعویض کرد. این قطعه که با عنوان کنترل کننده سطح آب نیز شناخته می شود، برای کنترل باز و بسته شدن شیر ورودی آب لباسشویی تعبیه شده و با رسیدن سطح آب به حد نرمال، فرمان تامین و جریان پیدا کردن برق موتور را صادر می کند. چنانچه مشاهده کردید که ماشین لباسشویی ایندزیت از آب پر میشود ولی تایمر لباسشویی حرکت نمی کند، بدون شک هیدرواستات آسیب دیده است؛ در اولین فرصت باید این قطعه را تعویض کنید تا عملکرد تایمر نیز به حالت عادی بازگردد.

در صورتی که تخصص کافی را در زمینه تعمیر لباسشویی ایندزیت ندارید می توانید درخواست خود را در زمینه تعمیر تایمر لباسشویی ایندزیت به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا بعد از هماهنگی های لازم تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شود و به تعمیر لباسشویی ایندزیت شما بپردازد.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها