آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر تایمر لباسشویی ال جی, تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی

تعمیر تایمر لباسشویی الجی

تعمیر تایمر لباسشویی ال جی

مشکلات تایمر ماشین لباسشویی ال جی و رفع آن

از آنجا که تعمیر تایمر لباسشویی الجی نیازمند تخصص بالایی است، بهتر است که برای تعمیر درست و اصولی این قطعه از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید. تایمر در لباسشویی قطعه مهم و کاربردی است که تنظیم برنامه شستشو و انجام بی نقص این چرخه در لباسشویی به عملکرد این قطعه بستگی دارد. در صورتی مه تایمر لباسشویی شما درست کار نمی کند و یا از کار افتاده باشد، سیر شستشو در لباسشویی مختل می شود. در صورت بروز این مشکل کنترل سطح آب و چرخه گردش و تخلیه با مشکل جدی روبرو می شود و روند کار کردن دستگاه از حالت عادی خود خارج می شود.

اما شما دوستان عزیز می توانید با تعمیر تایمر لباسشویی ال جی در زمان مناسب، از بروز این مشکلات جدی در لباسشویی خود جلوگیری کنید. برای آشنایی بیشتر با چگونگی عیب یابی و نحوه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی ال جی (lg) در ادامه مقاله با تعمیرگاه مجاز الجی همراه باشید. تکنسین های متخصص ما در زمینه تعمیر لباسشویی الجی آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیرات تایمر لباسشویی الجی به شما هستند.

مطلب مرتبط : تعمیرات لباسشویی الجی

روش های تعمیر تایمر لباسشویی ال جی

به این موضوع توجه داشته باشید که برای تعمیر تایمر لباسشویی lg و برندهای دیگر بر اساس شدن و نوع آسیبی که به تایمر لباسشویی وارد شده است اقدام می کنند. تعمیر یا تعویض سوئیچ و میکروسوئیچ، تعمیر موتور، تعمیر یا تعویض هیدروستات و تعمیر دستگیره تایمر از اصلی ترین روش هایی هستند که از آن ها برای تعمیر تایمر ماشین لباسشویی ال جی (Lg) استفاده می شود. تکنسین های متخصص تعمیرگاه مجاز لباسشویی، بعد از مراجعه به آدرس و محل مورد نظر شما و بررسی قطعاتی در بالا ذکر شده است، اقدامات لازم را در زمینه تعمیر لباسشویی الجی و یا تعویض هر یک از آن قطعات انجام می دهند. در صورتی که لباسشویی شما با این اقدامات برطرف نشد، این امکان وجود دارد که مشکل تایمر شما با تعمیر برطرف نمیشود و نیاز به تعویض تایمر ماشین لباسشویی ال جی دارید. به این موضوع توجه کنید که برای تعویض تایمر ماشین لباسشویی الجی باید، تایمر اصلی و اروجینال دستگاه را تهیه کنید تا لباسشویی به چرخه شستشو را انجام دهد.

تعمیر تایمر لباسشویی ال جی

تایمر در ماشین لباسشویی چگونه کار می کند؟

تایمر لباسشویی ال جی را می توان به عنوان مرکز کنترل این دستگاه در نظر گرفت. این قطعه، وظیفه دریافت کردن اطلاعات را از سنسورها دارد و آن ها را در قالب دستوراتی معین به پمپ ها، موتور و سنولوئید ارسال می کند. البته به این موضوع توجه کنید که تایمر کارهای دیگری مانند کنترل سطح آب، پر و خالی شدن وان، زمان چرخه ی کار کردن و توالی های تنظیم چرخه ی دستگاه می شوند. این قطعه در لباسشویی، تحت تاثیر سایر اجزای ماشین لباسشویی عمل می کند و با مختل شدن هر یک از این قسمت ها با مشکلات جدی در لباسشویی خود مواجه می شوید.

در صورتی که تایمر لباسشویی به خوبی کار نکند، تنظیمات تایمر به هم ریخته است و سیر شستشو متخل می شود. همچنین در صورت بروز این مشکل تخلیه آب در لباسشویی به درستی انجام نمی گردد. شما دوستان عزیز می توانید در نهایت برای عیب یابی تعمیر لباسشویی الجی و یا تعمیر لباسشویی الجی، دستگیره های کنترل و پنل را بردارید و وضعیت سیم ها و اتصالات آن را چک نمایید. در نهایت تکنسین متخصص در این زمینه تشخیص می دهد که این قطعه را می شود تعمیر کرد یا نیاز به تعویض دارد.

دلایل اصلی خرابی تایمر لباسشویی ال جی

خرابی سوئیچ درب

سوئیچ درب لباسشویی، یک بخش امنیتی در ماشین لباسشویی به حساب می آید که وظیفه کنترل کردن درب را دارد. هنگامی که درب لباسشویی بسته می شود، میکروسیوئیچ این وظیفه را دارد که بسته بودن درب را بررسی کند و به تایمر اطلاع دهد. با توجه به این موضوع اگر این قطعه کار نکند، تایمر هم عملکرد خوبی از خود نشان نمی دهد.

مطلب مرتبط : تعمیر لباسشویی الجی

تعمیر تایمر لباسشویی ال جی

از کار افتادن موتور تایمر

قبل از تعمیر تایمر ماشین لباسشویی الجی و با هر برند دیگری، باید موتور آن قطعه را مورد بررسی قرار دهید. در بعضی از موارد تنها دلیل حکار نکردن تایمر، خرابی موتور دستگاه می باشد. این قطعه، تمام مراحل چرخه ی شستشو را کنترل می کند و باعث کار کردن تایمر می شود. تعداد زیادی به سیم به این قطعه متصل می باشد که در صورت قطع شدن هر کدام از آن ها فرایند کاری تایمر و موتور با مشکل جدی روبرو می شود. پس به این نتیجه می رسیم که تعمیر لباسشویی الجی و یا تعویض موتور تایمر ماشین لباسشویی، نیازمند مهارت، تخصص و دقت بسیار بالایی است.

خرابی هیدرواستات یا کنترل کننده سطح آب

در برخی از موارد باید برای تعمیر تایمر لباسشویی ال جی، هیدروستات را تعمیر و یا تعویض نمایید. این قطعه که در لباسشویی با اسم کنترل کننده سطح آب نیز شناخته می شود، برای کنترل باز و بسته شدن شیر ورودی آب لباسشویی تعبیه شده است و با رسیدن سطح آب به حد نرمال، فرمان تامین و جریان پیدا کردن برق موتور را صادر می کند. در صورتی که مشاهده کردید ماشین لباسشویی ال جی پر از آب می شود اما تایمر لباسشویی ثابت است و حرکت نمی کند، بدون شک هیدروستات لباسشویی شما آسیب دیده است که در اولین فرصت باید برای تعویض این قطعه اقدام نمایید تا عملکرد تایمر لباسشویی به حات عادی خود برگردد.

مطلب مرتبط : تعمیر ماشین لباسشویی الجی

در صورتی که شما دوستان عزیز با مشکل خرابی تایمر در لباسشویی خود روبرو شده اید و نیاز به برطرف کردن این مشکل دارد می توانید این مقاله را مطالعه نمایید، اما در صورتی که تخصص کافی را در این زمینه ندارید می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرید تا مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید. تکنسین های متخصص و آموزش دیده ما در تعمیرگاه مجاز آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیرات لباسشویی الجی به شما دوستان عزیز هستند. در صورتی که نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی دارید می توانید با نمایندگی مجاز تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و از خدمات تخصصی ما در این زمینه استفاده نمایید. برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید به صورت آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت کنید و یا با شماره تماس های ثبت شده شرکت در سایت تماس بگیرید.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز الجی در تهران:

77394838_22737566_44287993_33812686_88592650

 

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها