بهترین مدل های لباسشویی دوو, تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو

بهترین مدل های لباسشویی دوو

بهترین مدل های لباسشویی دوو

بهترین مدل های ماشین لباسشویی دوو

امروزه برندهای زیادی به تولیدات لوازم خانگی پرداخته اند، اما یکی از بهترین مدل های لباسشویی برند ددو می باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین مدل های لباسشویی دوو را باهم بررسی کنیم و با ویژگی های آن ها آشنا شویم. ماشین لباسشویی های دوو یکی از با کیفیت ترین محصولات این برند می باشند که با دارا بودن سیستم بخار قادر هستند لباس ها را با دمای بالا شستشو دهند و بدون وارد کردن صدمه به بافت پارچه آن را ضد عفونی کنند. توجه داشته باشید که این سیستم اتوکشی از اتوکشی آسان نیز پشتیبانی می کند. از آنجا که ماشین لباسشویی های دوو یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین محصولات در بازار لوازم خانگی می باشند. همچنین این لباسشویی ها به غیر از قیمت مناسب شامل طراحی جذابی می باشند که نظر هر مصرف کننده ای را به خود جلب می کنند. طراحی جدید بدنه ماشین لباسشویی دوو باعث شده است تا این دستگاه به تکنولوژی ضد لرزش و صدا شوند.

برند دوو را می توان به عنوان یکی از بهترین و پر فروش ترین برندهای لوازم خانگی در بازار ایران دانست. توجه داشته باشید که این شرکت در حال حاضر، در حال تولیدات لوازم خانگی با کیفیت و با آخرین تکنولوژی روز می باشد تا بتواند مشتریان خود را از محصولات این برند راضی نگه دارد.

ولی توجه داشته باشید که یکی از بزرگترین ویژگی های این لباسشویی، موتور دایرکت درایو می باشد. استفاده کردن از این نوع موتورها در ماشین لباسشویی باعص می شود که شست و شوی لباسشویی بدون صدا و لرزش انجام شود و باعث صرفه جویی در زمان و مصرف انرژی می باشد، همچنین این تکنولوژی بهترین حالت و لباس هایی پاکیزه را به شما تحویل می دهد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین مدل های لباسشویی دوو در بازار آشنا شوید. اما در صورتی که بعد از تهیه این لباسشویی ها با مشکل در آن ها روبرو شده اید می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی دوو در تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف نمایید.

بهترین مدل های لباسشویی دوو

معرفی برخی از بهترین مدل های لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7103 ظرفیت 7 کیلوگرم

برند دوو توانسته است به کمک فناوری های جدید رتبه مصرف انرژی را در این محصول به +++A برساند. این مدل از ماشین لباسشویی دوو با بهره گیری از موتور قدرتمند با سرعت ۱۰۰۰ دور در دقیقه و ظرفیت دیک ۷ کیلوگرمی می تواند به راحتی نیازهای شست و شوی لباس یک خانواده جمعیت آن ها متوسط می باشد را برآورده کند. یکی از ماشین لباسشویی خای پر قدرت دوو dwk_7103 با ظرفیت ۷ کیلوگرمی می باشد. این دستگاه یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های دوو نیز می باشد.

ویژگی‌های محصول:

  • ظرفیت دیگ: ظرفیت دیگ این لباسشویی ۷ کیلوگرم می باشد
  • رتبه انرژی: +++A
  • سرعت چرخش موتور: موتور این دستگاه با قدرت ۱۰۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد
  • صفحه نمایش: بله
  • جهت بازشدن در: درب این دستگاه از سمت راست باز می شود
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص: شست‌وشوی سریع

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل Dwk-Primo80W ظرفیت 8 کیلوگرم

برند دوو در این دستگاه نیز توانسته است به کمک فناوری های نوین، درجه مصرف دستگاه را به +++A برساند. این مدل از ماشین لباسشویی ها دارای موتور دایرکت درایو می باشند. در این مدل از لباسشویی ها تسمه دستگاه حذف شده و طراحی این بدنه این لباسشویی نیز پیشرفت چشم گیری داشته است. همچنین دقت داشته باشید که در این دستگاه، میزان تعادل و ثبات ماشین لباسشویی نیز بیشتر شده است و همین موضوع باعث می شود تا لرزش و صدای لباسشویی هنگام شستشو کمتر شود. ماشین لباسشویی های پریمو از جدیدترین و مدرن ترین محصولات لوازم خانگی دوو می باشند که به بازار ارائه داده شده اند. این ماشین لباسشویی ها با عنوان White land طراحی شده اند.

ویژگی های این لباسشویی:

  • ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرم است.
  • رتبه انرژی این دستگاه +++A می باشد.
  • قابلیت اضافه کردن لباس حین کار:ندارد
  • این دستگاه دارای بخارشوی نمی باشد.
  • سرعت چرخش موتور این لباسشویی 1400 دور در دقیقه است.
  • همچنین این دستگاه دارای قفل کودک و صفحه نمایش می باشد، و جهت باز شدن درب این دستگاه از سمت راست است.
  • توجه داشته باشید که این دستگاه از برنامه های شستشوی خاصی پشتیبانی می کند، این برنامه ها شامل موارد زیر می شوند:
  • صرفه‌جویی (ECO)آبکشی + چرخشچرخه اضافیلباس بچه (Baby Care)شست‌وشوی سریعدست شو (Hand wash)فناوری حباب ساز (Bubble Soak)

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life82GB

توجه داشته باشید که دور موتور این لباسشویی‌ نیز ۱۴۰۰ دور دقیقه می باشد. یکی دیگر از ویژگی های لباسشویی های سری زن لایف مصرف پایین این دستگاه ها می باشد. این مدل از لباسشویی های شرکت دوو در  ادامه تولیدات خود از لباسشویی های هوشمند، حرفه ای پ مدرن خود به نام زن لایف لایف رونمایی کرد. توجه داشته باشید که این سری از لباسشویی های دوو تحت عنوان کلی تر مجموعه white land به بازار عرضه شده اند‌. شستشوی ویژه لباس کودکان و سیستم شستشو با تاخیر برخی از ویژگی های این ماشین لباسشویی می باشد.

ویژگی‌های این محصول

ظرفیت دیگ این دستگاه 8 کیلوگرم است و رتبه انرژی آن A+++ می باشد.
همچنین این دستگاه فاقد بخار شوی می باشد.
سرعت چرخش موتور این ماشین لباسشویی 1400 دور در دقیقه است.
صفحه نمایش:بله
قفل کودک:دارد
جهت بازشدن در:به سمت چپ
برنامه‌ها و حالت‌های خاصی که این دستگاه از آن ها از آن ها پشتیبانی می کند:
صرفه‌جویی (ECO)آبکشی + چرخشلباس بچه (Baby Care)شست‌وشوی سریع فناوری حباب ساز (Bubble Soak)هوشمند

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8143 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی های DWK-8143 دوو سری کاریزما این قابلیت را دارد که بیش از 650 نوع باکتری را از بین ببرد. این تکنولوژی در ماشین لباسشویی دوو با آزاد کردن حدود 400 میلیارذ یون نقره هنگام شست شوی لباسشویی خاصیت استریل و ضد عفونی لباس ها را تا 99 درصد افزایش می دهد. توجه داشته باشید که این خاصیت ضد باکتری تا 30 روز بعد از شست و شو بر روی لباس های شما باقی می ماند. این مدل از لباسشویی های دوو یکی از جدیدترین محصولات شرکت دوو سری کاریزما می باشد. از آنجا که این ماشین لباسشویی عملکرد و کیفیت بسیار خوبی دارد به محبوبیت بالایی در بازار لوازم خانگی ایران رسیده است.

بهترین مدل های لباسشویی دوو

ویژگی‌های محصول

  • ظرفیت دیگ در این ماشنی لباسشویی 8 کلیوگرم می باشد و رتبه مصرف انذژی آن a+++ می باشد.
  • این دستگاه دارای بخارشور می باشد و سرعت چرخش موتور در این دستگاه 1400 دور درقیقه می باشد.
    همچنین این ماشین لباسشویی دارای صفحه نمایش و قفل کودک می باشد و درب این دستگاه از سمت چپ آن باز می شود.
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاصی که این لباسشویی پشتیبانی می کند شامل موارد زیر می شود:
  • صرفه‌جویی (ECO)آبکشی + چرخششست‌وشوی سریعدست شو (Hand wash)

در این مقاله با برخی از بهترین مدل های لباسشویی دوو آشنا شدیم. اما توجه داشته باشید که هنگام استفاده از لباسشویی دوو با مشکلاتی مانند: خاموش شدن لباسشویی هنگام کار، تخلیه نکردن لباسشویی دوو، روشن نشدن لباسشویی دوو و … روبرو شوید، اما توجه داشته باشید که در اینگونه موارد در صورت نداشتن تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی دوو اقدام نکنید، زیرا این امکان وجود دارد که در صورت نداشتن تخصص کافی باعث بروز مشکلات بیشتر در ماشین لباسشویی دوو شوید. در صورتی که لباسشویی دوو شما دچار مشکل شده است می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما به تعمیر لباسشویی دوو بپردازید.

تعمیر لباسشویی دوو در نمایندگی های تعمیرگاه مجاز سراسر تهران و کرج

دقت و سرعت بالا در تعمیر:

تعمیرگاه مجاز لباسشویی دوو با بهره گیری از متخصص تعمیرات انواع خرابی های ماشین لباسشویی دوو را با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت انجام می دهد.

انجام خدمات تعمیر در محل:

با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز، نیازی به حمل و نقل دستگاه نیست، شما می توانید خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی دوو را در منزل خود دریافت نمایید.

مشاوره و راهنمایی با کیفیت بالا:

برای امور تخصصی مثل تعمیرات ماشین لباسشویی دوو، راهنمایی های یک شخص با تجربه می تواند بسیار کارآمد باشد. متخصصان تعمیر لباسشویی دوو همیشه سعی کرده اند در کنار خدماتی که ارائه می دهند آموزش هایی را نیز در راستای استفاده ی صحیح لباسشویی در اختیار مشتریان این مجموعه قرار دهند.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها