تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی پاکشوما

بسته نشدن درب لباسشویی پاکشوما

بسته نشدن درب لباسشویی پاکشوما

بسته نشدن درب لباسشویی پاکشوما یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران بسیار زیادی آن را تجربه کرده اند. ما امروز در این مقاله قصد داریم برایتان درباره ی بسته نشدن درب لباسشویی و علت آن توضیح دهیم تا اطلاعات جامع و دقیقی بدست آورید. در نهایت اگر با این مشکل مواجه شده اید تا انتهای مقاله همراه ما باشید و مطالب را با دقت بخوانید، این گونه می توانید بدون کمک دیگران و در منزل به راحتی عیب یابی کنید. البته ناگفته نماند که برخی از موقعیت ها تخصصی هستند به همین دلیل باید با یک تعمیرکار پاکشوما ماهر و حرفه ای تماس بگیرید و از او کمک بخواهید.

نحوه ی بستن درب ماشین لباسشویی پاکشوما

پس از قرار دادن لباس های در داخل لباسشویی باید درب دستگاه را به طور کامل ببندید تا فرآیند شست و شو آغاز شود. اما در برخی از مواقع کاربران با مشکل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی مواجه می شوند که با وجود این شرایط نمی توانند دستگاه را برای شست و شوی لباس ها روشن کنند. در ادامه قصد داریم نحوه ی صحیح بستن درب را برایتان بیان کنیم زیرا گاهی اوقات علت بسته نشدن درب به همین خاطر می باشد:

همانطور که در پاراگراف بالا بیان کردیم پس از قرار دادن لباس ها در داخل ماشین لباسشویی، باید درب دستگاه را ببندید.

لازم به ذکر است که اگر میزان لباس ها بیش از حد مجاز باشد، درب لباسشویی به هیچ عنوان بسته نخواهد شد. پس اگر لباس های کثیف بسیار زیادی برای شستن دارید، آنها را به چند دسته تقسیم کنید و در چند نوبت بشویید.

بعد از اینکه میزان لباس هایتان را بررسی کردید، با فشار کمی می توانید درب دستگاه را ببندید.

پس از بسته شدن درب ماشین لباسشویی باید تنظیمات شست و شوی مورد نظر خود را انتخاب نمایید

علت بسته نشدن درب لباسشویی پاکشوما چیست؟

همیشه باید میزان لباسی را که در داخل دستگاه قرار می دهید، بررسی کنید. زیرا اگر بیش از حد مجاز باشد درب دستگاه به هیچ عنوان بسته نخواهد شد.

در برخی از مواقع ممکن است یک جسم خارجی در فضای دور درب ماشین لباسشویی شما قرار گرفته باشد، که همین مسئله از بسته شدن درب دستگاه جلوگیری خواهد کرد.

اگر لاستیک دور درب ماشین لباسشویی دچار مشکلاتی مانند پارگی، کهنگی و… شده باشد، درب دستگاه بسته نخواهد شد.

اگر به درب آسیب های بسیار شدیدی وارد شده باشد، شما قادر به بستن آن نخواهید بود.

مهم ترین و اصلی ترین علت بسته نشدن درب ماشین لباسشویی، معیوب شدن کلید باز و بسته شدن درب یا همان ضامن می باشد.

علت بسته نشدن درب لباسشویی پاکشوما چیست؟

در ادامه برایتان راهکار ها و نکاتی را بیان خواهیم کرد که با انجام و رعایت آنها می توانید از بروز مشکل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی جلوگیری کنید. در نهایت همراه ما باشید و موارد زیر را موشکافانه بخوانید:

پرکردن بیشتر از ظرفیت تعین شده دستگاه

قطعا اولین راه حلی که به ذهن ما میرسد چک کردن حجم داخل دستگاه ماشین لباسشویی خودتان است .پر کردن پیش از حد محفظه ماشین لباسشویی هم باعث قفل نشدن درب دستگاه شما میشود هم باعث فشار به موتور ماشین لباسشویی میتوانید لباس های خود را براساس جنس یا رنگ دسته بندی کنید تا شاید از بروز مشکل جلو گیری شود.

بسته نشدن درب لباسشویی پاکشوما

از کار افتادن میکروسوئیچ

این قطعه وظیفه قفل شدن درب دستگاه را دارد. که در صورت چفت نشدن میکروسوئیچ لباسشویی موتور آب هم فعال نمیشود به طور ساده این دو قسمت در ماشین لباسشویی باهم در ارتباط هستند.

از بین رفتن لاستیک عایق

این لاستیک در دو طرف درب و دستگاه وجود دارد که روی هم قرار میگیرند و از نشتی آب و بیرون ریختن آب از دستگاه جلو گیری میکند.امکان استفاده غیر اصولی مثل استفاده زیاد از آب گرم که باعث شل شدن لاستیک ها یا صحیح نبستن در باعث خرابی و خراش در لاستیک ها بشوید.

شکستن لولای درب لباسشویی

یکی دیگر از دلایل بسته نشدن دستگاه شما شکستن یا ترک خوردن لولای دب دستگاه است که ممکن است دربرگشته باشد یا چیزی سنگین آویزون در لباسشویی شده باشد و عوامل متعددی دارد که باید آنها را رعایت کنید و در صورت خرابی لولای ماشین لباسشویی اگر فرد دست به آچاری هستید به راحتی مشکل خودتان را حل کنید.

امروز در این مقاله به طور کامل درباره ی بسته نشدن درب لباسشویی پاکشوما و علت آن توضیح دادیم و امیدواریم با مطالعه ی مطالب اطلاعات دقیقی بدست آورده باشید. اگر با این مشکل مواجه شدید حتما در اسرع وقت به دنبال علت بگردید و در گام بعدی مشکل را برطرف نمایید. در صورتی که به کمک احتیاج داشتید با نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید و از او بخواهید تا به شما کمک کند.

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها